Produsele achiziționate din magazinul online www.hobby-planet.ro pot fi returnate conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014).
Astfel, în termen de 14 zile de la primirea prin curier sau ridicarea din magazinul fizic al produsului comandat, ai dreptul legal de a renunța la cumpărarea produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv, dacă produsul e returnat în starea originală (in ambalajul original, dupa caz, atat ambalajul exterior de carton, dar si folia protectoare de tip “shrink wrap”). Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să depui solicitarea scrisa la contact@hobby-planet.ro. Pentru a respecta termenul limită de retragere este necesar să trimiți mailul scris cu solicitarea de retur înainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile de la primirea produsului).
Dacă decizi să soliciți un retur, îți vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine pentru produsul achiziționat, cu excepția costului de transport, conform Ordonanţei nr. 34/2014. În măsura în care este posibil, vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială.
Rambursarea va avea loc după ce primim înapoi produsele pentru a fi verificate. Tu va trebui să suporți doar costul de transport al returnării produselor.
Returnarea produselor se poate efectua prin firmă de curierat sau direct în magazinul fizic (Calea Serban Voda 34, Sector 4, Bucuresti), în baza facturii fiscale sau a bonului fiscal, fără întârzieri nejustificate, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ai intrat în posesia fizică a produsului comandat. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, nedesfăcut/sigilat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu acceptăm pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate, sau care nu sunt în amabalajul original (inclusiv folia de tip “shrink wrap”).
În cazul în care au fost expediate produse defecte, sau diferite față de ce s-a comandat, clientul poate solicita schimbarea sau returnarea acestora. În această situație, taxa de curierat va fi suportată de către Vânzător.
Dacă se dorește returnarea unui produs desigilat, dar nefolosit și care se află în stare perfectă, clientul trebuie sa ne transmita o solicitare scrisa la contact@hobby-planet.ro cu acest lucru. Clientul trebuie să trimită produsul în ambalajul original, cu etichetele intacte (dacă există), și cu toate accesoriile aferente. Dacă va fi acceptat returul, clientul va primi maxim 60% din suma achitată pentru produs, iar taxa de livrare va fi acoperită de Vânzător.
Dacă dorești returul deoarece produsul livrat a sosit deteriorat, este necesar să fotografiezi atât coletul (în starea în care a fost predat de curier), cât și produsul deteriorat, apoi să ne trimiți fotografiile pe email la adresa: contact@hobby-planet.ro
Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi.